www.folkeoplysningskompetencer.dk

Grundoplysninger
* Dit navn: 

Skolens navn: Hjælp til beskrivelse

Beskrivelse af kursus: Hjælp til beskrivelse

* Baggrund og erfaringer: Hjælp til beskrivelse

Har du en sparringspartner? Hjælp




Bemærk: Når du fortsætter til 2. del får du mulighed for at afbryde og gemme forløbet, så du kan arbejde videre på et senere tidspunkt.
Gå til del 2. af din kompetenceprofil
Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)
Bemærk: Hvis du ikke har udfyldt Skolens navn og Beskrivelse af kurset, så kommer disse felter ikke med i kompetenceprofilen.

[luk]
Angiv titel, længde og årstal på kurset, hvilke fag/emner der indgår/indgik og andre forhold, der er særlige for kurset (eks. ugentligt timetal/heltid/ kostskole). Hvis du har lavet eller været med i større projekter, så skal det med. Bed gerne skolen, en underviser eller en vejleder om hjælp med en god kort beskrivelse af skolen og kurset. Hvis de ikke kan levere sådan en beskrivelse, må du hente informationer fra andre steder, f.eks. fra hjemmeside, foldere eller kataloger.

Bemærk: Hvis du ikke har udfyldt Skolens navn og Beskrivelse af kurset, så kommer disse felter ikke med i kompetenceprofilen.

[luk]
Dette felt skal udfyldes fordi det giver et bredere billede af, hvor du har udviklet og brugt dine bonuskompetencer i praksis.
Notér i stikord, hvis du har erfaringer med f.eks.: foreningsarbejde eller andre frivillige aktiviteter og interesser, uddannelse, job eller andre kurser i folkeoplysningen (aftenskole, højskole, fri fagskole, daghøjskole, produktionsskole, ungdomsskole, efterskole eller folkeuniversitetet). Sæt ca. årstal på. Du kan evt. også notere din familiemæssige situation - at have børn kan f.eks. udvikle mange kompetencer.
Hvis du glemmer noget i første omgang, kan du gå tilbage og tilføje mere.

[luk]
Du kan udfylde skemaet alene, men det er en stor fordel at have nogen at sparre med undervejs eller til sidst.
En sparringspartner kan f.eks. hjælpe dig med at få øje på det, du kan, og han/hun kan hjælpe dig med at finde eksempler på situationer, hvor du har vist dine kompetencer. Sparringspartneren skal helst være en, der kender dig, f.eks. en underviser eller vejleder fra et kursus eller en holdkammerat, som du har arbejdet sammen med.

Hvis du har en sparringspartner, så sæt kryds ved ja her, vælg blandt afkrydsningsmulighederne og skriv sparringspartnerens navn.

[luk]